Saturday, June 18, 2011

Jaya Juscooooooooooooo

Nape sesak sangat JJ ni.... Ape yg d buat dek umat Muhammad kat c ni hah???? Pelik lah.

Tak jadi g Sunway lah. Saya t tdo sampai x sedor2..... Terjaga bila Kak Tek call ajak balik Meru plak. T jaga dr tdo je, bila tgk h/p ada 20 miscall..... hahahhaah..... Musti kekawan saya marah tel tak berangkat. Padan muka depa..... heheheheh...... Padan muka saya gak, sbb x dapat makan kat Friday... huhuhu......

Kak Tek & family x plak ckp dgn saya yg nak singgah JJ dulu sblm blk Meru. Mustilah aku sarung T shirt je without tudung... adoih.... Muka dah lah serebeh, rambut x bersikat plak....

Gurl tinggal kat umah sesorang. Tak risau sbb saya dah buka lampu semua. Klu blik malam pun x ngapa :)........ Sekianlah cite saya di JJ....

No comments:

Post a Comment