Saturday, June 18, 2011

HAJAT SAYA TIDAK TERCAPAI.....

 Lebih kurang pukul 1.30tgh. Kak Tek called. Tanya aku "Nak blik Meru tak?"....... Aku dengan kemamau pun menjawablah "Nak!!!!!" Saya sesiap lebih kurang terus kuar. Tak tau plak depa nak singgah JJ..... Make up lah skt waktu kat dalam kete. Taknaklah kang org tgk nampak nolah muka bangun tdo.....


Ding Dong..... pkl 3 lebih sampailah umah Budak Nenen. Sampai jew trus makan Nasi impit + ayam kicap & kuah lemak. Sedap...... Pas tu dia buatlah roti & masak bee hoon..... Lagilah sedap dan bertambahlah lemak dalam badan saya ni.... Musnah diet saya hari ni..... Hancus....


Nilah rotinya lps dibakar.....


Petang skt saya naik basikal pusing taman.... Kuarlah peluh jantan yang dah lama tak kuar...... Best gak. Hajat hati nak beli lah basikal. Tapi tak taulah bila kan.... Klu tahun dpn tak tahulah tahun bila..... :)

Balik lbh kurang jam 7.00 petang & sampai umah 7.40 pm....... Makanya hajat saya tak tercapai..... huhuhu..... Nantilah klu sempat minggu dpn nak g gak tgk dia orang lah.....

Jap yek kita tunjuk gambo kita naik basikal........

No comments:

Post a Comment