Saturday, June 18, 2011

KEGANASAN GURL HARI NI....

Sabtu datang lagi..... yahuuuu........ Macam biasa rutin harian saya. Pepagi mandikan Gurl, dan minggu ni extra work sbb Ngah x da kat umah. Basuh baju di tepi sungai Klang serta menjemurnya..... Penat kau..... Keluar semua peluh jantan.

9.00 pagi - Mandikan Gurl.... Hari ni mandikan dengan air sejuk. Taulah kan Gurl kalau dimandikan dengan air sejuk mau menjerit tak tentu arah. Apalagi.... mustilah aku kena attack dek Gurl kan. Gurl  ni suka dendam...... Hari ni free2 dapat lebih dari 10 CAKARAN MAUT Gurl. Dan sampai sekarang Gurl masih lagi aim saya... Bukan tu je, menggigit tah henti2.... Siku saya pun dimakannya gak..

Dari  arah belakang......

heheheheh.... upanya sedang memastikan bahagian2 yang patut ditertam.........


Gurl ni..... jgn dia goyang2kan ekor dia..... maknanya dia tgh mengganas & mencari mangsa untuk digigit....




Mungkin bagi yang tak kenal Gurl mereka tak akan percaya perangai Gurl ni. Tapi klu dah pernah jumpa Gurl cam kawan2 saya.... mereka akn takut dgn Gurl..... Ada sorang kawan saya nama dia Ain, dia mmg suka ngusik Gurl, kalau dia datang umah saya Gurl pasti akan gigit dia. Pernah sekali dia aim kawan saya sampai ke malam sbb kawan saya marah dan babab dia.... Sampai kawan saya ni menjerit2 sbb asyik digigit dek Gurl...... Tapi kalau dengan yang lain dia kurang nak menggigit.

Kadang kala malu jugak. Tapi nak wat camne kan. Lagi satu Gurl ni akan marah kalau orang amik tempat parking dia. Tempat parking dia kat Sofa & sebelah almari hitam. Pernah juga sekali ada ustaz tu datang umah maka dia duduk kat lantai sebelah almari hitam tempat Gurl parking. Tak menjadi pekejaan, c Gurl ni dok mengadap ustaz tu. Sampai dia tanya "Kenapa" ??????..... Saya pun cakaplah "Tu tempat dia parking & tdo".........

Sian ustaz tu...... trus tkr tempat duduk. Gurl pun apa lagi, tunjuk pelaku terus baring kat tempat tu & sleep...... Tu jelah kisah Gurl utk hari ni.....

Pas ni nak kuar jap. Nak g lunch............ heheheheh...... Gurl tinggal kat umah sorang......

No comments:

Post a Comment