Thursday, April 19, 2012

Terima Kasih Kekawan....



Saya bagi pihak diri saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian anda semua sbb mensurprise kan saya dengan membelanja saya makan meskipun dah terlambat..... Klu beranak, anak aku dah hidup sebulan..... hahahah.... Apapun terima kasihlah sbb berinitiative nk celebrate birthday saya ni. Pas ni mustilah korang minta balasan kan.... huhuhuhu.... Saya sentiasa mendoakan semoga anda semua dimurahkan rezeki... dipanjangkan umur..... semoga hari2 yang mendatang akan membahagiakan anda semua.... Sayang korang semua....

Sy rasa dah agak lama tak jumpa dia orang ni. Rindu pn  ada. hihihihihi....... TQ to Ana yg mengorganize surprise party ni.... ecehwatttt...... party lah sangat.... hahahah.... Apapun terima kasih yek.... Love U All........ muahh.. muahhh.....

p/s : Gurl.... TQ sbb tunggu mummy malam tadi.....

No comments:

Post a Comment