Wednesday, April 18, 2012

Hihihihihihi....

Setelah d timbang.... d tara.. Kekiri.. Ke kanan... Kebelakang.... Kedepan... d pusing... d campak n bermcm2 "D".... Jawapannya adalah 1... menjauhkan diri itu lbh elok dari mengubati...... Jgn terlampau baik.... Kadangkala ia bleh mendatangkan kemudaratan kpd diri kita...... Saya rasa teori ni bleh d gunakan memandangkan ada pepatah org2 tua yg mengatakan "Duduk dekat bau taik.... Duduk jauh bau wangi...." hahahahaha...... Pandai gak org2 tua berpepatah yek.... Pernah x dgr pepatah ni???? Terima kasih kepada kekawan saya yang menasihati saya.... hihihihi..... Berguna gak yek korang ni meskipun hakikatnya korang x berguna dek alam..... (Aku tau korang baca blog aku ni.... Jgn mara..... gurau2 jew....)

"Ingat Anne.. Jgn lupa asal usul kau... Kau bkn lawan diaorang. Ibaratnya klu kau dah tau kau tu standard atas rumput x yang nak mandang dorang yang kat atas langit tu...... Paling pn klu ada burung yang terbang atau awan yang cantik je bru ko dongak ke langit....... Fahamm...." hihihiihi...

ps : Gurl......Mereka  yang tak berguna ni byk memberi kesedan pd mummy...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment