Friday, April 13, 2012

Mahabbah Slot Samarinda di TV3




Cite ni ngesahkan seorang gadis bernama Billa kerja kat butik dan jatuh cinta dengan seorang pemuda bernama Iskandar. Walaupun perhubungan cinta mereka ditentang, tetapi mereka tetap juga mendirikan rumahtangga tanpa restu keluarga pemuda tersebut.

Malam tadi tengok lagi cite ni. X penah dibuat dek saya menangis tengok drama melayu... Malam tadi saya menangis sbb kesian tgk c Bellah dibuat dek Pak mentua dia yang kejam benor. Saya rasa klu saya ada kat c 2 mau ku lempang 10 x c pak mentua tu (Ini menunjukkan lakonan pak mentua di tu menjadilah).... Pelakon dia Nur Fathia, Azlee Khairi, Jalaluddin Hassan, Aida Aris, Aiman n sorang lagi sy x tau nama dia. Tapi yang saya tau dia tu adik Fauziah Ahmad Daud.

Klu nak suruh saya vote samada Fasha Sandha atau Nur Fathia.... Saya akan vote Nur Fathia. Why??????? Sbb yang pastinya lakonan dia natural x mengada2 atau dibuat2..... Klu tgk dia menangis kita pn akan menangis gak... beria2 dia menangis.... Sedih cite ni....

Klu ikut saya, mau saya bagi 4 bintang utk drama ni.... Luv u lah... Fathia & Azlee sgt pandai memainkan watak depa.....

p/s : Gurl... Mummy betul2 sedih tgk cite malam tadi.... huhuhuhu..... sampai gurl pn mummy masukan lambat... sorry Gurl.... Mummy sayang gurl...

No comments:

Post a Comment