Friday, April 13, 2012

Laman Grill.....

Laman Grill......









Location dia bersebelahan dengan PTPTL di Section 13, Shah Alam. Owner dia Chef Zubir... Rugi klu x kenal dia tu.... Judge dalam Master Chef ....

Saya dah lama gak makan kat tempat ni tp cite Laman Grill ni timbu dan saya berminat nk masukkan dalm blog saya bila kawan saya tanya kat mana steak house yang sedap...???? Saya pn cakaplah "G lah Laman Grill kat section 13.... Sedap".... Maka kami dua orang pn bukalah blogger yg pernah g sana & tgk komen depa. Dalam tgk punya tgk ada satu blog tu tunjuk dia bergambar dgn Danial peserta Master Chef... Upanya bila baca punya baca c Danial tu keje dgn Chef Zubir... hahahah.... Patutlah masa sy makan kat sana nampak budak Danial tu... tp cuma terpikir kat mana plak aq nampak budak ni....

Pastilah pas ni saya akan g lagi tempat ni.... makan lagi & nk jumpa Danial.... hihihihih.....

p/s : Gurl.... sorry mummy x leh bawa gurl tau.... Sbb mummy pn tumpang orang g sana... dan satu lai pet x d benarkan masuk....

No comments:

Post a Comment