Sunday, March 4, 2012

Hahahhaha - Part II

Betul kata orang.... Jangan suka pendam dalam hati... Akibatnya binasa diri.... Saya akui kata pepatah ini. Saya rasa bila d simpan terlalu lama ibarat lava.... Lava akan muntah dr gunung pd bila2 masa stlh lama d pendam dlm gunung tu... Dan akn mengalir ikut sesuka hati dia. Tanpa mikir keselamatan manusia sejagat....

Gitulah agaknya saya. Setelah saya simpan berbulan2, masih bleh bertahan. Tp lama kelamaan ter sms jugak. Adoihhhaiiiii....

Bkn semua saya perlu cerita pd semua org. Ada yg saya simpan sendiri. Tapi inilah akibatnya.... Bkn nk d perbesarkan cerita, tp bila dh memalam ni bru terfikir camna saya bleh sms dia hahhh??? menyesal pn ada. Td x lah rasa sgt tp bila duk sorang fikir semula mmg betulah saya rasa dh melakukan kesilapan. Kesilapan mengsms dia......

Janji mulai hari ni saya x akn sms dia. Huhuhuhuhu.... Mak n Abah.... Org peninglah byk benda kena pikirrr..... Salam Ahad untuk pembaca blog saya ni.....
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment