Saturday, March 3, 2012

Hahahahha....


Kisah petang sabtu.......

Petang ni saya tewas dgn perasaan saya sendiri.... Hahhaahha.... "Sian kau Anne.... Takpelah kan, bkn senang nk lupakan dia kan.... Slowly....." X tau nape ptg ni beria2 ingat "kawan" saya ni. Tangan saya dgn lajunya terus menekan butang2 huruf n sms dia...

X dalah nk sembang pe, sekadar tanya "Hi.... How r u???". Tp saya ni terlepas plak ckp "I tba2 teringat u"... Arghhhhhh..... Terlepas sudah.... Hahahahahah.... Lantaklah kau Labu... Nak wat camne kan. Tewas gak sy dgn perasaan saya ni. Ni kena wat solat taubat ni... Hihihihi....

Saya dah mungkir janji pd diri saya sendiri.... Tak pelah lain kali saya x kan sms dia lg.... "Anne..... Kerbau d pegang pada tali.... Manusia d pegang pd janji...." Pas ni mummy akn pastikan benda2 camni x kan jd lg....

p/s : Gurl..... Mummy tersms sudah.... Oh tidak.... ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment