Thursday, July 14, 2011

TANGAN SAYA....

Orang selalu tanya "Nape tangan awak tu????? ".... Apalah depa ni kan. Jgn lah sibuk2 tanya. Mmg lah saya tau tgn saya ni buruk. Tp nak wat camne kan..... huhuhuhu....... Macam td, dah ada org yang tanya. "Anne.... Tangan awak nape???? Kena pukul ke???" Bosan sungguh lah dgn soalan2 semua tu.....

Memula dulu saya suka ckp, saya kerja partime kat Zoo cuci kandang Harimau, so harimau tu suka2 nak cakar tangan saya. Tapi lama kelamaan nyampah plak, penat asyik nak tipu orang. Mustilah saya kena cite yang sebenornya.  Tangan saya ni semua atas perbuatan Gurl. Ada yang dia cakar waktu saya nak mandikan dialah, ketip kulu dialah, memain dgn dialah.

Yang Gurl ni pun satu, tak leh terusik sikit. Klu x mencakar taunya nak menggigit je.... Peninglah. Mustilah lepas ni saya dah x leh pakai baju lengan pendek lagi. Sbb ketara sangat kesan dia.

Klu ada sesiap yang baca blog saya ni.... kot ada yang dapat membantu utk menghilangkan parut ni, roger saya lah ye......

Nilah scar kat tgn saya.... Teruk kan.....

No comments:

Post a Comment