Thursday, July 14, 2011

MELAKA??????

Oh tidak...... Saya perlu ke Melaka ke??????????????????????? Kenapa yek????? Saya bukan suka g majlis2 gitu. Cubalah fahami saya..... Tapi nak wat camne kan. Dah bos suh g. Kang x g, org kata DURHAKA plak.....

Sian saya kan.....  huhuhuhu...... Esok saya nak pakai baju songket lah..... Cam pengantin.....






Lepas tu nak pakai cucuk sanggul...... cam ni.....


Bior nyampah org tgk..... especially c "Sang Kelembai" tu, musti dia rasa tercabar. Sbb dia cuma bleh pakai baju "Kelembai"... Saya????? Bleh pakai Songket dgn Cucuk Sanggul,...... heheheh..... Esok nak tgk lah camne reaksi & gaya "Sang Kelembai" tu...... Sian lah klu manusia yang suka menyalah gunakan fashion cam dia tu kan.....  :(

NOTA : TQ UNCLE GOOGLE FOR THE PHOTO.....

No comments:

Post a Comment