Saturday, May 21, 2011

NASIB AKU HARI INI....

Aku di rumah sorang.... kakak aku balik Meru..... Hidup tak tentu arah lah kan. Bila kakak aku tak da di umah.... Masalah aku cam biasalah. Makanan..... tu je masalahnya....

Aku breakfast pkl  12 tgh dan lunch aku pkl 6.00 petang. Itu dah kira cum dinner lah kan.... Breakfast aku cam semalam gak, cuma bezanya hr ni Maggi Kari.... hehehehhehe..... Aku cuba tahan perut aku sampai pkl 4 petang ingat malas nak makan, tapi x leh tahan perut aku berkeroncong...... Apa lagi, aku call kawan akulah kan.... Tak sampai 30 minit dia hantar makanan aku.... TQ my friend.....

Breakfast aku....


Ni lunch cum dinner aku..... huhuhuhu.... Sian aku kan..... Tak da orang nak masak utk aku.... Kekawan yang berhampiran.... Kau x kesian kat aku ke????........ Kakak aku x da sampai hari Isnin...



No comments:

Post a Comment