Saturday, May 21, 2011

BREAKFAST & LUNCH AKU DI OFFICE SEMALAM.....

Aku lapo...... Atas belas ihsan Sarah Budak Ayam, dia bagi aku MAMEE TOMYAM..... sedap. At least dapatlah bawa lapik perut kan.... huhuhuhu...... TQ Sarah Comel kerana telah memberi aku rezeki di pagi Jumaat. Semoga dimurahkan rezeki......

Nilah MAMEE Tomyam.....

Cite lunch plak..... Tina mak sup soto, Sara Budak Ayam bawa Nasi impit. Dalam pada tu Aku, Sara & Nadia bli plak Spagetti, Caramel & Kuih2..... Kami ahli wal jamaah ni kendurilah tengahari semalam. TQ To Tina sbb sup sodap....  and TQ to Sara sbb aku dapat bawa balik balance Nasi Impit dia.... hahahahah.......

Aku & Ain.....

Nadia & Sara.....

NOTA : Aza x da dalam gambo sbb dia kuar jap dgn kawan dia..... C Wie plak cuti....padan muka Wie x dapat makan.... heheheheh......

No comments:

Post a Comment