Monday, May 2, 2011

2 MAY 2011

Tarikh keramat aku..... ku sangka panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengahari.... :(...... Nape nasib aku cam ni. Ingat nak mandi bunga lah.... heheheheh..... Kena plak g spa klu nak mandi bunga... dan terbang lagi duit aku..... Peliklah duit aku ni cam ada kepak plak kan......

Pepagi lagi aku dah bawa diri ke Shah Alam Mall, g makan nasi kat Pelita. Kot dapat tgk muka staff depa yang muka agak cam Surya. Rezeki aku plak kan.

Seawal pagi aku dah bawa diri ke Restaurant Pelita, nampaknya langkah kanan aku kali ni. Dia plak duk kat Cashier. fuh... Pastinya lah aku parking kat tempat duduk bebetul depan dia. Mustilah dia perasan tahap anjing kan. Tersengih2... yang aku sorang tak leh lah gedik...... Pagi ni dia encem... cam biasa.... tak jemu mata memandang,..... heheheheh.....

Aku lepak kat c 2 sampai pkl 10.00 pagi. Pas tu aku round kat dalam Shah Alam Mall. Beli lah apa yang patut. Nak jadi cite, getah gelang aku plak putus, kena beli plak. Kopak lg duit aku.  Habis lah duit aku untuk hari ni.... Tengahari ni nak g anta Gurl kat Klinik. Duk lah kau gurl seminggu kat sana. Aku???????????? kopak lagi..... Pas anta gurl g plak money changer. Melabur kat sana. Pas tu nak balik sebab nak pack2 barang. Esok 6.30 pagi limousine datang amik....

Sekian citea utk hari ni......

No comments:

Post a Comment