Thursday, March 10, 2011

CAYO KO??? DEN YANG TAK TAU MEMANDU NAIK ATV...?????

Hari ni g keje lewat..... Sampai tmpt keje +- 9.00 am.... (ala2 office bapak aku).

Pas keje je.... trus g naik All-Terrain Vehicle (ATV)...... Memula dan tukar fikiran x jadi naik, Tapi malu plak kang klu orang tau aku ni pengecut.... hehehehe........ Pas fikir2 aku pun teruskan hajat aku yang aku simpan dari semalam..... Hasilnya.... .hehehehe.....

Kita orang diiring dgn marshall...... hehehhe.... Takut lah kot, terbabas atau langgar keter orang yang parking kat tepi2 jalan.... agaknyalah....... Apapun enjoy.....Lagi 1... lupa plak, safety helmet kena pakai......

Pandangan dari depan....... 



Pandangan dari sisi......

Gaya orang lepas kecut perut memandu ATV... heheheheh


Package yang disediakan oleh company ni,.....







No comments:

Post a Comment