Wednesday, March 9, 2011

GOLD COAST, AUSTRALIA......

Tengahari aku tima satu panggilan tel dari member aku. Lebih kurang dialog dia cam ni....

Aku : Hello,,,,,,
Member Aku :  ha.... dah check ke belum, budget yang I suruh????
Aku : Dah gak........
Member Aku : Apa kata kita g je ke Gold Coast.....
Aku : Kat Malaysia saya bawa kawan saya pun sesat..... ni plak Australia..... (dalam hati berdetik "mampus kau")
Kawan Aku : Susah lah cam ni..... tak pelah.....

Aku rasa angan2 dia ke Gold Coast musti terbantuk.... hahahaha.... padan muka kau,,,,

Boleh percaya ke aku bawa orang berjalan2.... sedangkan nak g sekseyn 10 Shah Alam pun aku bleh sesat. Ini kan pula ke luar negara.... Tapi apa pun yang aku bleh contribute cuma GPS anak sedara akulah klu nak berjalan dgn aku..... Nak tunjuk jalan??????.... hampeh......

Ni skt sebanyak gambo aku kat Gold Coast....





No comments:

Post a Comment