Monday, May 28, 2012

XTVT : PETANG


Alkisahnya Gurl dari pagi x makan. Dan lebih kurang pkl 4.30 petang sedang saya nyenyak tido tetiba terdengar satu jeritan.....

Ngah : Anne.. Meh c ni tgk gurl
Aku : Nape (Sambil berlari menuju ke umah gurl)
Ngah : Dia x leh mkn...
Aku : Jomlah g klinik...

Maka menuju ke klinik dgn penuh debaran.... Sampai je klinik terus jumpa Dr.

Dr : Sapa nama ni
Aku : Gurl nama dia....
Dr : Sakit pa ni?????
Aku : Dia x nak makan. Memula i ingat dia majuk upanya dia x leh makan... Kunyah sekali trus x nk makan.... (Sambil menangis sy berckp)
Dr : x pe saya tgk...... Tapi x da masalah pada gigi n tekak dia. Tp lidah dia merah skt takut kena sengat.... Saya akan bg injection kat gurl..... Gurlll.... Lain kali jgn mkn yg bukan2.. Tgk mummy awak dh sedih kan...

OTW blik umah bru tingat malam ahad dia cam gelabah dok keluarkan lidah dia.... Agaknya time tulah d sengat. Heiiii.... Geram tgk gurl ni....

p/s : Gurl.... Lain kali jgn suka mkn benda pelik2 tau....
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment