Thursday, April 5, 2012

Pagi Khamis.....

Terima kasih kepadaNya yang telah memberi saya peluang utk bernafas semula, menikmati udara yang segar d pagi yg hening.... matahari dengan kuasa yg d beri memancarkam cahaya nya... Langit yang biru terbentang luas.... Pokok2 memancarkan kuasa kehijauan.... Terima kasih juga kepadanyaNya kerana Memberi peluang kepada pet saya memancarkan kuku n paw beliau, memberi kekuatan kepada pet saya menggigit tangan saya, mengasah kuku dn byk lg yg bleh d lakukan oleh nya.

Terima kasih juga kepadaNya kerana telah memberi saya kekuatan , ketabahan, ketenangan utk cuba melupakannya dengan ayat2 Nya. Saya sedikit demi sedikit tlh cuba dpt utk melupakannya w/pn kadangkala agak tertekan tp hati saya kini tenang....... Amin..... TERIMA KASIH ALLAH... Love U....

p/s : Gurl....... :(
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment