Wednesday, March 14, 2012

Mengupdate Blog....

Mengupdate blog sambil menenangkan fikiran. Kenapa ramai kanak2 yg meriuh rendahkan SACC ni????...

Pg td smp lunch g temankan kakak saya g bli brg. Skg ni g jumpa teman tapi mesra saya. Last saya jumpa TTM saya ni beberapa bulan yg lepas. Sbnrnya x da pa tujuan jumpa dia ni. Dia ajak kuar sy pn kuarlah..... Pas ni saya berjanji x akn jumpa dia lg. First & last... Hihihjhi..

Mustilah dia tau sy b kwn dgn cousin dia kan.. Hahhahahha... Kantoi... Apa saya nk jawab???? Nasib bdn lah kau Anne... Jwblah dgn penuh kasih syg Anne... Tu namanya " Nasib Badan"... Padan muka kau... X da pasal cari pasal namanya tu. TTM saya masih lg cam dulu tp badan naik skt. Hahhahah.....

X tau nk cite pe... Dia on FB dia saya pn updatelah blog... Nilah klu kuar x da tujuan... Ikut kata hati camnilah.. Saya pn x tau nk sembang pa. Diam jelah... Paling2.. dia tgk muka saya, saya tgk muka dia. Tu ja yg mampu saya wat. :)

p/s : Gurl.... Kantoi lah mummy hari ni... Mummy sayang "Gurl" sangat2..

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment