Sunday, March 11, 2012

"Lagu Ku"

"Tercipta satu lembaran sejarah. Di tanah suci kg meru. 11Mac tahun gajah. Lahirlah seorang anak dara......"

Hahaha.... 11 March datang lagi..... Terima kasih utk mak abah yg telah menjadikan saya manusia..... Mak yg membesarkan sy sehingga 18 tahun... Dan abah menyambung perjuangan membesarkan saya hingga saya berumur 35 tahun.... Wah dh cukup besar saya yek. Lebih2 lg fizikal saya ni... Amin....

Terima kasih juga kpd Allah yg memberi saya peluang utk masih berpijak d bumiNya.... Masih memberi sy peluang menghirup udara, menikmati hidangan, memberi peluang utk bertaubat dan berbagai2 lg...... Sekali lg... TQ Allah yg memberi saya rezeki pd hari kelahiran saya... Love u Allah & TQ Allah...

InsyaAllah saya akn menunaikan janji saya pd umur ini. Nk tau pe janji saya???? Biarlah rahsia.....

p/s : Gurl...... Pada mummy umur tidak membawa sebarang makna.... Hahahaha.... (Nilah statement org yg x leh terima kenyataan ....)
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment