Friday, March 2, 2012

"BABY TAPIR WITH ICE CREAM - PART II"

Hari ni kawan sebelah saya ckp lagi dengan saya...... Rasa nak gunting je mulut kawan sebelah saya tu sbb bila saya tanya nape dia ckp cam tu????? Dia diam jew..... tak da jawapan langsung.... nape hah????
Dia kata "Orang x akan nampak beribu kebaikan kita buat bila kita buat silap sekali......."  Tak pelah tuhan x mungkir janji. Tuhan nampak apa yang saya wat selama ini............  Saya x kisahlah apa orang nak kata saya..... Pasrah.....  huhuhuhuhuhu...... Langit x selalu cerah, dan kita x selalu berada di atas. Mungkin hari ni kita wat orang, esok lusa Allah x balas kat kita tp  anak cucu kita yang dapat.... Saya ingat semua tu.... Saya ni jenis orang yang straight forward. x yah nak hin2 dgn saya. x mustahil satu hari musti dia cite kat saya kan.... huhuhuhu...

Petang nak half day lah hari ni.....

No comments:

Post a Comment