Friday, March 30, 2012

30 Mac 2012

D pagi jumaat yang mulia.. Sy tlh dikejutkan dgn satu kejutan yang bila2 masa je bleh buatkan diri saya ni mati.... Allah maha kaya dan masih nk selamatkam saya dari malapetaka kot. Kisahnya begini...

Sedang saya hendak turun dari tangga, tiba2 saya terpandang satu kenderaan yang berwarna merah. Kenderaan itu spt pernah ku lihat.... D mana ya..... Oh tidak.... Rupanya itu adalah kenderaan sipolan... "Mampus aqu"..... itu je ayat yg ada dlm kepala hotak sy.... Apalagi saya mengecilkan bdn supaya x kelihatan. Napa dia berani cari saya kat rumah??? Klu lah masa tu ada machine yg bleh mengukur kelajuan jantung saya.... Pastinya x terbaca machine tu....

Saya nampak dia ada bertanya sesuatu kepada student yg lalu dpn dia ... Dia cari saya kah???? @ dia cari kawan dia????? Takutlah tgk dia ni.... Tlg lah.... Faham saya.... Ada sebabnya nape saya wat cam tu kat awak ......

p/s : Gurl.... Apakah yang d cari olehnya kan....

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment