Wednesday, February 1, 2012

Lupa Yang Membawa Padah.... Maaf Zahir & Batin En. Hafizal & Pn. Sawiyah....

Tarikh : 1 Feb 2012 (Rabu)
Masa : 8.00 malam
Tempat : 211, Blok 4, Tingkat 1 , Seksyen 7

Sesungguhnya Allah maha kaya. Sedang saya duduk tetiba teringat wiwie .... Hahhhh.... Bru teringat duit baju. Duduk punya duduk.. Ingat punya ingat.... X mau gak ingat. Saya perah otak smp nk malatop pn x nk dtg ilhamnya...Tak tentu arah otak saya ni almaklumlah duit orang x byr lg. Trus cal wiwie..

Saya : Aq dh byr duit baju ke blum???
Wiwie : haaaaa.... Belum... Relax lah jgn gelabah. Aku mmg saja nak tambah interest... Nk tgu smp lima nam ratus....
Saya : x pe... Esk aq bayar.... Aq btl lupa... Sorrylah....

Bleh plak dia nk wat lawak sgn saya... Hampeh... Yg saya dh menggelabah. Adoiyaaaa..... Dan2 tu gak saya selongkar bag saya dn dlm masa berapa saat bag saya dh clear... Ku buang semua sampah sarap yg ada dlm bag.... Dan akhirnya... Jumpa.....

Aminnnnnnnn......

p/s : Gurl..... Mummy btl lupalah..... Adoiiiii... Dah tu???? ke mummy ni gurl?????

Morality : Pastikan Anda Ada "BUKU HUTANG" Untuk Memudahkan Anda...

Note : Yang pakai tudung oren tulah Wiwie.... Bengongggg....
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment