Tuesday, February 14, 2012

Hospital Klang....

"N.... Call semua org suh dtg c ni. Suh bawa budak2 semua. Dr bru ckp dgn ngah pas ni Dr dh x bg ubat utk support abah lg. Ni last Dr bg. Dr suh tgu je.... Tgk lps 4 jam Dr kata klu bleh survive ok lah, klu x kena redha...."

Dlm masa nilah Dr bagitau kat Ngah yg abah dh x da harapan. Cam nk malatop dada saya ni.. Maka saya call semua org suh dtg.....

Wah..... Yg bestnya ada org tu dtg penuh smart cam org nk g keje... Yasin letak kat poket baju. Tangan silang diri kat dinding. Masuk tgk abah sekali jew.... Tu dh start panas hati dah saya... Tapi kakak saya kata sabar N.... Alasan dia sgt x logik katanya "Abah bkn sayang aq"... Lg bedesing telinga manja saya ni....

Gitulag episod nya berterusan yang kami gilir2 masuk baca yassin kat sblh abah....
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment