Monday, December 5, 2011

Kursus Hari ke II

Pepagi Sarangeh upanya dah sms aku. Tp aku x jaga. Tidur punya tido, terjaga pkl 7.30 pagi.... Hambik kau..... Aku pun x tau apa yang aku hambik.... :)

Pas mandi trus g umah azalea301 dan dengan gagah perkasa kami pun g lah..... Sampai je ustazah comel dah bg talk. Best lah gak talk dia and followed by Ustaz Mohd Ariffin yang gantikan Ustaz Zainal Abidin. Ustaz ni pun best gak bagi talk. Intro trus cite pasal orang asli..... Sbb dia baru blik dari perkampungan orang asli....  pas tu cite pasal kesihatan dan speaker dia dari Hospital Putrajaya. Yang ni aq x berapa berani nak tgk slide dia sbb ada slide yang mengeri dan menyilukan aku. Nak tau pe???? Orang nak bersalin.... Tulah satu2 nya yang paling aq takut tgk...

Petang plak Ustaz Suhaimi @ Ustaz Stress....... Sesi dia ni gelak memanjang, bkn pe tgk gaya dia tu.... Aq gelak sampai kepala aq sakit.... Pas tu peyampaian sijil and bersurai.....

Amin... Habis gak aku ikut kursus ni, dalam x nak dan keterpaksaan......

No comments:

Post a Comment