Friday, October 21, 2011

Perbezaan Semalam dan Hari Ini......

Apa beza semalam & hari ini.... Tiada perbezaan langsung. Kedua-dua hari adalah hari yang pling gumbira bagi aku. Semalam karok, hari ni pun karok.... fuh.... best lah.... Semalam menyanyi Flying without Wing.... Hari ni plak aku nyanyi I have a Dream.... Fuhhh... hebat kau Jah... TQ to kawan2 yang ajak aku g melalak tak tentu arah.

Tapi yang x bestnya hari ni sampai ofz je terus nama disebut2 olehnya. Lebih kurang camnilah....

"Herney"...... Aku pun memanjangkan leher aku menjenguk dia. adoih... kantoi...... Tapi x pelah mungkin salah aku kot.... Blik ofz lambat.

Sayang semua kekawan ku...... Sally, Ana, Intan, Kapal, KimNana, Wiwie, Princess Charming, Azalea301, Princess Senerity...... Love U All lah..... Muahhhh.... Muahhhh......

Note : Maaf kalau ada yang tak disebut nama yek.... Sorry banyak-banyak.....

2 comments:

  1. hehehe aku duduk2 pun terus tepon berbunyi heybatkan kita. next week kena jadi baik

    ReplyDelete
  2. Macam biasa..nama aku selalu takde..... :(

    ReplyDelete