Saturday, September 3, 2011

HARI INI DALAM SEJARAH.....

Aku dipakaikan JUBAH dek orang Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah....... huhuuhu..... Bkn nya aku x bertudung & bukannya aku nak bersuka ria.... Aku kan nak sembahyang.... Tension betullah....

Mungkin silap aku sbb pakai T-shirt lengan pendek..... Tapi consider lah kan.... Siap sound aku plak.
"Tangan tu aurat..... Tolong jaga aurat yek"...... Mustila aku jawab kan.... "Bkn orang nak suka ria, orang cuma nak sembahyang jew"...... Waktu aku pulangkan jubah pun dia sound aku setepek lagi "Ingat jaga aurat tu......" pastinyalah aku menjawab dengan suara yang manja menyampah  "Bising lah..... huh"

Entah2 sedara mara dia pakai baju pun "SUPA X PAKAI BAJU"..... Sibuk nak tegur aku plak...... Mmg itu keje dia kot..... Nantilah aku cuba fikir2 kan..... huuhuhu......

Aku yang memakai jubah masjid... hehhehehe....




No comments:

Post a Comment