Thursday, July 28, 2011

TEMPAT TU......

Dah discuss dgn depa, klu nak g pun sampai M'sia waktu Raya Haji Tengahari...... Mustilah kakak saya akn kata "Suka kau lah Anne..... Dah besar panjang, kita orang tak paksa"........ camne ha?????

Mustilah saya rasa serba salah. Dia orang x kan berani ckp depa saya. Pastinya kakak saya yang sorang nilah jadi bahan "soalan" dek kakak2 saya yang lain. Antara soalan depa cam ni;

- Tak de waktu lain nak g ke???
- Tak faham lah dgn Anne ni kan... Keras kepala, ikut kepala dia sendiri...
- Raya Haji ni gak dia nak g...... peliklah tgk Anne tu.....

Nanti jawapan c Mangsa soalan musti cam ni;

- Alahhh....... biarkan je dia tu.....
-  Biarlah dia g.... kang x dapat g merajuk plak....... Duit dia... biorlah....

Yg depa ni pun "B*&#@H"....... buat lah awal skt, ni Raya Haji plak........ peliklah... Mr. Monyet..... help.... help.....

NOTA : TQ MR GOOGLE..... 4 THE PHOTO..... LOVE U LAH.....

No comments:

Post a Comment