Friday, July 29, 2011

OUR LUNCH - FRIDAY

Dah plan, lunch nak g mkn durian. Sesampai je kat SACC, tgk kat Quality Hotel Pesta Buah2 dah habis. Payung buah semua dah x da. Aku pun g lah tanya kat Pakcik Parking tu ... "Pakcik, nak tanya yang pesta buah kat Quality Hotel ni dah habis ke?" Maka pakcik tu pun menjawab dgn penuh kasih sayang nya "Nak....... benda tu sampai semalam je.. 28 Julai 2011"...  aku pun menjawab "Oh ye ke???? tak pelah, terima kasih pakcik".....

Aku pun g dlm bagitau kekawan.. Pastinyalah kami x da arah tuju kan..... Berposing2 lah kat SACC tu utk menghabiskan masa...... hahhahaha...... Ahli waljamaah kami Tina , Wie, Aza, Nadia, Sara & aku.....

Cuba teka saya di mana???? heheheh..... mustilah kat WATSON...


X dapat timbang berat badan, dapat amik gambo kat sebelah machine tu pun jadilah.... heheheh


Yang Baju Hitam ala2 alim tu "Duta" Al Amin KID, Yang Baju Kekotak "Duta" Red Ribbon dan Yang Tudung Hitam tu "Duta" Goin' Places..... hahahaha.... "Duta" sangatlah kan......


Justin Bieber?????????????? oh tidak.....


Yang ni memalu plak amik gambo kat blakang Junstin Bieber..... adoihai......


 Hah...... Ni bergambo dgn Orang Kuning..... hehehehe....


Pokok pun bleh wat tempat posing kan.... heheheh...... Left: Aza, Sara, Tina, Wie & Aku..... Nadia Jurukamera... so x da dlm gambo ni.... hehehehe....

No comments:

Post a Comment