Monday, July 25, 2011

INSIDEN YANG MELUCUKAN.......

Balik cam biasa. Sampai umah lebih krg jam 8.00 malam. Sampai kat parking blok 4 saya dan aza sembang sekejap. Tetiba adalah 1 van sekolah ni... dok honnnnnnnnnnnnnnn kat kete aza. Aza pun mustilah kedepan skt, ingatkan dia nak parking kat belakang kete aza. Upanya tak gak bila aza ke depan dia honnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lagi. Rupa2 nya dia nak parking di tempat aza berenti.

Mustilah saya nak ketawa kan. Punyalah banyak tempat parking, parking aza gak yang dia nak..... Berkenan betul dia dgn parking aza .... hehehe..... Dahlah tu, bila nak tutup pintu van dia, siap plak jeling kat saya....

Sabo jelah. Nasib baik dia orang tua. Malas nak layan. Klu layan orang gila kita pun jadi sama gila gak kan..... hahahah...... Saya cuba nak attach gambo van school tu, tp x dpt lah. Gelap. Amik gambo pun tak nampak.....

X pelah pakcik, kira terselamatlah pakcik kan.... hehehhe..... Dan untuk aza, jgn mare2 kat pakcik tu tau......

Td masa saya nak nuju ke blok 4 nampaklah dia tgh dok bergebang kat bwh blok dia tu..... heheheh.....

No comments:

Post a Comment