Saturday, July 30, 2011

H/P KESAYANGAN AKU HILANG...... HUHUHUHU.......

Hari ni...... Sabtu, 30 Julai 2011.....

H/P aku hilang. Aku x menangis tp aku menggeletar. Hari ni g SACC buat massage muka & body & pusing2 kat SACC smp pkl 4 lebih. Habis round g plak PKNS tgk baju raya & mkn..... Balik naik bas. Waktu dalam bas aku duk sebelah pintu, ada dgr benda jatuh. Yang Indon bodoh ni aku nampak dia kutip h/p.... Aku ingat h/p dia. Cuma terfikir kat otak aku ni yang h/p dia cam h/p aku. Aku pun diam jelah.

Bila turun dari bas aku cuba nak call Ngah nak minta tolong bukakan pintu, cari2 upanya h/p aku hilang. Barulah aku terfikir sebenarnya itu h/p aku. Jahanam punya manusia. Dahlah skt punya ramai PATI kat PKNS tu. Dah mcm kat kg depa, siap tidur atas rumput dpn bus stop lah..... Pening aku....

Mmg aku x halal kan lah sape amik h/p tu. Sepatutnya dia bleh tanya h/p ni sape yang punya. Tp ni dia wat muka x berdosa trus amik. Tgulah esok kau kat Padang Mahsyar cari lah aku....

Apa dosa aku ha???????????????? Nak muhasabah diri ni...... huhuhuhu...... mungkin ada hikmahnya kan. Atau dia merajuk sbb aku nak bli yang baru. Tp dia kena tau aku bkn nak beli sekarang, aku nak beli akhir tahun....  Adoihhh.... pening lah kepala aku ni..... Duit lagi.....

KAU DI MANA?????????????????????? KENAPA KAU X CARI AKU....?????

No comments:

Post a Comment