Sunday, July 10, 2011

HARI AHAD YANG SURAM.....

Hari ni hari ahad..... Saya panggil Ahad yang suram.. Tau tak nape????? Sbb x da xtvt yang saya bleh buat selain dari "TIDOR".....

Pepagi saya bagun cam biasa, jam 8 pagi sarapan..... jam 10 pagi tgk TB..... jam 12 tgh mandi..... jam 2 ptg - 6 ptg saya zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................... Bayangkan apa yang menarik hari.... x da yang menarik langsung kan.... selain dari makan & tdo sahaja. Tu yang saya panggil Ahad yang Suram.... Kakak saya pepagi dah kuar make up kan orang. Saya tinggallah di umah dgn Gurl.. Yang Gurl plak x leh d harap, tdo dari pg sampai malam. Tu lah makanya tuan dia pun ngikut tdo berjam2..... heheheh.....

Ingat nak kuar hari ni, tapi malas. Nak tau sbb apa???? Sbb mood dah lari mlm tadi....... Esok plak kena g ke Pejabat Tanah, bosanlah. Taulah kan klu g Pejabat Kerajaan ni kan. Lembab semacam. Mustilah kena tunggu sampai tengahari lah tu.... Lagi bosan.... huhuhuhu.......

Esok pastinya entry saya  bertajuk "ISNIN YANG MEMBOSANKAN"....

No comments:

Post a Comment