Sunday, July 3, 2011

CITE MALAM SEMALAM.....

Malam semalam saya tdo kat umah Cik Azalea... Umah dia dekat je dengan umah saya. Selang 3 block je. G umah dia dah dekat pkl 10 malam. Takdelah nolong sangat, cuma nak tgk dia wat hantaran abang dia. Malam tu tdo pun dah dekat pkl 2 pagi. Siaplah dia menggubah bunga paha.... Cuma yang saya tak dapat tgk gubahan sireh & buah je..... hehehehe.,..... Yang lain perfect, tp x tau lah pendapat orang lain kan....

Saya suka bunga ros dia. Bila kembang nampak sedompok je..... Tapi yang paling saya suka kek dia, cantik.....

Sejadah.....

Kasut....

Bekas cincin .......

Kek......

Tara......................... 

NOTA : Saya tak pernah  tgk orang wat hantaran, selalu waktu kakak saya buat saya akan tdo........ First time tgk dari awal sampai akhir.... heheheh

No comments:

Post a Comment