Sunday, July 24, 2011

BAGI PELUANG????

Ini blog saya, jadi suka hati sayalahkan nak cite pasal apa pun. Blog ni menjadi tempat luahan hati saya. Blog ni gak yang sentiasa menerima apa saja cite2 saya ni.... Meskipun 2 insiden ni dah berlau, tapi saya tetap nak masukkan gak dalam blog saya ni. Baru puas hati.

Citenyeeee.....

21 July 2011............saya terima sms dari "DIA".... Sama spesis dgn "POMPUAN" tu.....

Pompuan ni pun satu hal gak. Tapi cite dia x lah critical sgt. Cuma agak menyakitkan hati saya je..... 1 hari nanti musti dia kena dgn aku sbb mulut dia.... Mulut dah cam wanita...... Jgn ajar aku jadi jahat, Aku akn buat betul. haaaa....... X perlu lah nak peringatkan aku, aku taulah mana yang nak cite, mana yang idak..... Jangan buat aku langsung tak nak ckp dgn POMPUAN ni tau...... Aku rasa rugi betullah sape jd bini POMPUAN ni. Cerewet tak tentu arah. Tengok muka pun dah me?&%#*@ah...... Aku tingin sangat tgk calon bini POMPUAN ni..... Lagi satu, Suka akulah nak pakai baju apa punkan, selagi tutup aurat & tak berbogel... tak perlu nak sibuk....  lain kali klu dia tgk aku cam tu lagi, aku nak korek biji mata dia...... POMPUAN..... Jangat ingat awak bagus.... Awak tak sebagus mana pun.....

Lagi satu kisah ni pasal DIA plak...... Saya mmg suka ckp pada orang "Bagilah dia Peluang".... Tu ayat yang selalu saya guna. Tapi bila kena kat batang hidung saya..... x dpt nak realizekan. Masalahnya perlukah kita beri "PELUANG KE 2" pada orang?????? Mungkin kita patut memberi peluang sebegini  pada org2 yang berkenaan.... Bukan pada dia..... Betul tak???? Tiada "Peluang Ke 2" dalam istilah hidup saya. Sekali orang wat kita, maknanya selama nya dia akan buat benda tu. x mustahil lain kali dia akan buat benda yang sama pada kita, maklumlah dah jadi HABITAT kan....

DIA minta saya untuk memberi "PELUANG KE 2" kepada DIA....  Patutkah????? Tidak patut... Ingat tak apa yang DIA dah wat kat saya?????? huhuhu.....

Sekian adanya.....

No comments:

Post a Comment