Tuesday, June 21, 2011

TRAGEDI BUAH BETIK

Saya adalah sorang kawan ni. Perangai ala2 berani mati..... Dulu tage line dia ZEBRA....... Dia suka cakap cam ni "Give me Z.... Give me E.... Give me BRA........ ZEBRA" Tulah antara ayat2 yang dia suka sebut.....hehehehehhe....... Tapi sekarang dah ada nama baru untuk dia ni..... iaitu "PE*&@%$#NG"......Tadi dia dah Ka&%#@ng kan Buah Betik ni..... Saya punya ketawa sampai perut saya sakit sbb dia dia wat benda tu depan mata saya.... Apalah dia ni.... Pas tu saya tgk semua orang termasuk SAYA sekali makan Buah Betik ni sodap yo..... huhuhu.....

Nilah orangnya.....  Nampak tak, bila dia ketawa nampak cam ketawa orang jahat kan....


 Ni lah akhirnya nasib buah betik yang dah di Ka@*&%#ng kan dek dia ni.....


Yang ni dah siap dikerjakan dek dia..... skg ready 2 eat.... heheheh..... Nasiblah ya kpd orang2 yang makan buah ini...... Saya je yang tau rahsia tragedii buah Betik ni...... Apapun sedap...... ada rasa masam2 skt... masin2 peluh skt.... manis2 skt...... Bak kata Herney "Semuanya sedap"...... Makanlah tanpa was2.... Hallah Toyyyibannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......... kihkihkih......


 NOTA : 
  1. APAPUN TERIMA KASIHLAH UNTUK CIK KA*@&$%NG TELAH MENGOPEK BUAH BETIK NI UTK DIMAKAN............ 
  2. KEPADA YANG MEMBAWA.... TERIMA KASIH......















No comments:

Post a Comment