Tuesday, June 7, 2011

Cerita Mata dan Gurl

Mataku seperti dibuai dan dihayun2..... Mengapakah ia????? Adakah kerana saya kurang tidur untuk beberapa malam.  Adoih.... Saya berharap malam ni tiada gangguan lagi. Saya perlukan hidup yang tenang untuk malam ni.

Tolong ya.... Jangan ganggu hidup saya untuk malam ini sahaja. Saya nak puaskan tidur untuk cover 3  malam sebelum ini yang saya tidak tidur lena.....

Hah.................... Satu lagi saya nak bagitau, saya telah bertanya dengan Uncle Google tentang Gurl saya. Seperti yang dibagitau dek Uncle Google, waktu tidor untuk Gurl adalah lebih kurang 16 jam dimana 2 kali ganda dari saya..... Patutlah Gurl saya suka tidor dari pagi sampai malam. Mulai hari ini saya tak akan ganggu waktu tidor Gurl lagi.

Sayang Gurl......

No comments:

Post a Comment