Wednesday, June 15, 2011

Home Alone......

Semalam Ngah sakit. Ni saya dah hantar dia ke Meru. Senang sikit, sbb kat Meru ramai orang yang boleh tengokkan dia. Kalau kat c ni, saya kerja dia kena tinggal sesorang.... Sian plak.

Hari ni dan seterusnya saya akan tinggal dengan Gurl berdua sahaja. Pagi tadi saya cakap dgn Gurl;
"Gurl, Mumy g work.... Gurl kat umah sorang nanti petang Mummy balik yek..... Kita boleh main bola lagi" yang kesiannya tak pernah dia menjawab.... hari ni dia jawab plak... "ngeng'.... satu perkataan je. Macam paham aku ckp pe..... So cute...... muha... muah.....

Saya rasa klu Gurl tgk muka cat ni... musti dia lari dulu..... hahahaha..... Sbb Gurl tu pengecut. Dgn Oren pun lari lentang pukang bila dikejar... Apa lagi dgn kucing bermuka garang ni.... Nape kucing ni lidah dia terjeler ?????? musti sebab dia suka cakap bohong, so Allah nak kerat lidah dia.....  hahahah...


Nota : Gambar ihsan Uncle Google

No comments:

Post a Comment