Sunday, June 19, 2011

HAPPY FATHERS DAY.....

Abah??????????????...... Dari kecik sampei besor saya duk dengan dia. Selama 35 tahun saya hidup serumah dengan dia...... Dia banyak membantu saya. Meskipun saya dah bekerja, saya masih lagi minta duit dia. hehehehhe..... Ingat lagi, klu dia minta tolong masukkan duit dlm Tabung Haji musti saya "paw" duit dia.... heheheheh.... Dia akan sediakan duit tambang, makan dan extra money kot saya nak beli apa2..... Pepagi dia akan hantar saya g kerja. Seawal 6.30 pagi. Lepas subuh je dia terus x tdo sbb nak antar saya g kerja. Ingat lagi kenangan2 dgn abah.....

Saya duk dgn dia hingga ke akhir hayat dia. Semua orang dah pindah dari umah abah, jadi aku lah penunggu setia dia..... Yang lain dah ikut suami dan ada yang x nak duk Meru plak.... sian kan..... Tulah sebabnya saya sayang abah....... Abah banyak berkorban....... Sedih lah... x leh cite banyak. The moment saya menaip pun saya dah menangis ni.... huhuhu....... Saya sayang Abah.....

KEPADA BAPA DI SEANTERO DUNIA..... SAYA NAK UCAPKAN HAPPY FATHERS DAY.......


No comments:

Post a Comment