Monday, June 6, 2011

GURL TERSELAMAT

Malam tadi saya tak leh tdo..... Lebih kurang jam 2.25 terdengar bunyi hujan yang amat lebat. Terus teringat Gurl.... Oh tidak........ Gurl langsung tidak menjerit meskipun separuh dari badannya dah basah. Dengan kelam kabutnya saya pun keluar ke belakang untuk mengeluarkan Gurl...... terselamat juga Gurl akhirnya. hehehehehhehe..... sian Gurl..... Bila saya buka pintu, Gurl tgh mengecilkan badannya di penjuru rumah dia.... Sian Gurl.... Takut je dia demam hari ni.....

Dah dikeluarkan dari umah dia, buat pulak perangai. Gurl x leh tdo.... Bila dia x leh tdo mulalah menggigit kaki saya lah..... cakar kaki saya lah.... Entahlah.... x paham.....

Jam Astro yang menunjukkan jam 2.28 pagi.....


Badan Gurl yang dah dilap dgn towellll..... Tinggal basah sikit2....

No comments:

Post a Comment