Tuesday, May 17, 2011

SURPRISE.....

Bkn je Eric Leong bleh wat surprise kat umah orang,.... ada orang tu pun dah wat surprise kat umah kakak aku......

Aku tak sangka dia bleh datang ke umah kakak aku. Macam dulu lagi.... Bawa anak sedara dia..... Tapi bezanya skg dia dah pandai melawak..... Yang bestnya dia dgn anak sedara dia sekepala...... Dia 2 orang tu sangat geng..... Dia dua orang ni dipanggil "Geng Glamour"..... Nak tau camna bleh timbul nama geng tu???????????????/

Katanya Cu dia ni sangat glamour cam dia..... Dalam umah dia orang ni yang glamour cuma dia 2 orang jew.... Mama dia tak glamour katanya..... Syok gak sembang dengan depa ni... Yelah, dah lama tak sembang kan......

Nanti senang2 aku rasa nak invite dia g umah lagi lah..... Klu "anda" dapat membaca entry saya ni... Saya nak ucapkan TQ sbb sudi datang dan bersembang dengan kami kat Seksyen 7 ni....

Byezzzz..

No comments:

Post a Comment