Saturday, May 14, 2011

MUNGKIN ITU TAKDIR AKU.....

Mungkin itu takdir aku.... Qada dan Qadar. Aku terima dengan hati terbuka.... Aku tak kesah. Aku dah boleh terima semua itu.

"Wahai kaum Adam...... Andainya ada yang berbuku di dalam hati....  luahkan, andai ada yang hendak disampaikan... katakan..... Andai ada berita yang hendak dikhabarkan... dipersilakan.... Jangan berdiam, ia kelak memakan diri.... Jangan disimpan di dalam hati, kelak membinasa diri....... Jangan takut meluahkannya........ Aku tidak akan berkecil hati.......  Aku tahu kau merahsiakan sesuatu dari aku"

Jangan kau  risau  tentang diri aku ini, sampaikan saja khabar2 itu...... Buruk atau baik aku sedia menerimanya......

SAYA SAYANG GURL..........KERANA GURL SAJA YANG DAPAT MEMBAHAGIAKAN AKU.......

No comments:

Post a Comment