Thursday, May 26, 2011

AKU KEMBALI LAGI.....

Hahahahah..... Aku dah kembali....

Nak cite sikit cite sedih aku..... Malam tadi dgr news, katanya Jakarta dan Bandung diminta untuk berjaga2 sbb ditakuti akan dilanda gempa.... tapi x tau bila plak. Sebenarnya aku x da kaitan dengan gempa kat sana tu sbb aku ka Malaysia, tapi masalah aku sekarang adalah aku dah book hotel kat Bandung November ni..... huhuhuhu......

Aku mustilah takut kan nak g sana. Kang tgh duk sedap2 gempa bumi, time tu plak aku dalam bangunan. Klu bangunan tu x runtuh tak pe, klu bangunan tu runtuh????? mustilah hempap aku kan. Sedangkan aku ni adalah manusia yang paling pengecut......

Camne yek?????????????? aku kena check semula . Bleh tak nak cancell. Sbb aku amik bilik yang promotion. Harap2 bleh cancell kan......... Ya Allah... Selamatkan lah aku dari malapetaka dan bahaya..... Aminnnnn....................

No comments:

Post a Comment