Tuesday, May 10, 2011

Air Asia Ticket

Malam tadi check Air Asia Online, aku tgk ada tiket RM19 g Sabah. Masa tu Kak Tek ada kat umah. Apa lagi dia pun dengan pantasnya minta aku book ticket..... Date dia g dari 8-11 November 2011.

Aku tak nak g.... dah jemulah g Sabah. Aku cuba nak g tempat lain plak. Berhajat nak g Korea, tapi duit tak de. Duit tiket & hotel lepas, tapi duit belanja....???????????????/ huhuhuhu..... Aku tgk tiket MAS pun harga dia sama je dgn Air Asia... nantilah aku nak discuss dgn kakak nak g naik apa. Tapi pendapat aku, klu tiket MAS murah, naik je MAS. selesa gak kan.....

Aku tingin nak jumpa Kwong Sang Woo kat Korealah.... Dahlah masa g Indon x dapat jumpa Baim Wong.... huhuhu.... Dian tak nak bawa jumpa Baim, dia kata Baim ada shoot hari tu.. Macamlah dia tu PA Baim kan..... huhuhuhuhu......

Nilah Kwong San Woo......

No comments:

Post a Comment