Tuesday, April 19, 2011

CITE GURL

Masa aku nak amik gambo gurl, tetiba aku nampak ada benda bergerak2 kat badan gurl..... Aku pun apa lagi, mustilah tangkap dia dan tengok apa benornya yang ada kat "punuk" dia.....

Upanya...."KUTU"..... hancur..... Esok kena bawa Gurl g jumpa Dr. Kopak aku, dahlah akhir bulan... fuh..... Esok kena balik awal. Pas tu terus bawa gurl jumpa Dr. Sheedah.... Aku rasa baru 2 bulan aku bagi dia ubat kutu. Selama ni Gurl tak pernah ada kutu. Aku pun pelik. Kutu tu datang dari mana ha?????????????

Aku cuba call Vet malam tadi, dia kata langkah awal adalah mandikan dia dulu..... Esok pepagi mustilah aku kena mandikan dia kan. Pepagi kenalah masak air..... huhuhu.....

Waktu dia posing ni lah aku nampak kutu kat "punuk" dia.....

Gurl selepas aku pukul... sbb x dgr kata...

No comments:

Post a Comment