Saturday, April 9, 2011

AKU KEMBALI......

"Ku keudara lagi..... Bersamamu kembali.... Dgn rangkaian lagu2 serta pesanan...." hehehehehe....


Ini hari pertama aku kembali mengupdate blog aku setelah 4 hari berehat..... menenangkan fikiran yang berserabut..... Sedikit pesanan untuk "R" bukan nama sebenar....... renung-renungkanlah petikan hadith ini..... Muhasabah lah diri anda.... Begitu juga dengan aku.... Aku pun tidak sebagus mana, tapi ingin ku ingatkan kepada kau... sesekali hormatilah orang......


Ingatlah kata-kata ini... wahai "R"

"Seorang Muslim adalah bersaudara sesama Muslim, tidak boleh menganiayanya, tidak boleh membiarkannya tertindas, tidak boleh mendustainya dan tidak boleh menghinainya"

Renung-renungkanlah "R"...... Berfikirlah secara profesional.....

No comments:

Post a Comment