Sunday, March 13, 2011

HARI NI AKU G SEC 17, SHAH ALM

Aku tgh layan blog... tetiba dapat call dari Nizam;

Nizam : Cu N, Umi ada call tak
Aku : Tak de pun...
Nizam : Ayah pengsan, Cu N cubalah g tengok ayah....
Aku : Ok ..... Cu N g sekarang....

Aku hangkut baju.... trus call cab... Sampai je, abg Din dah sedar.... Alhamdulillah.... Yen pun dah sampai....... Aku sempatlah amik gambo dgn Yen tapi rela terpaksa.... padan muka dia, aku tangkap dia dapat jugak bergambo dgn dia..... hehehhehe.....

 Amik gambo rela terpaksa.... hahahahhahaha.....

Ni kekawan Yen waktu kat umah Tok dia..... Kak Diha, Akil & Adik.....


Yen memakai kasut tumit Tok.....

Berjalan sambil dibantu oleh Auntie Long......

Sekian cite untuk hari ini....... Petang lebih kurang jam 5.00 aku pun balik semula ke Sec 7......

No comments:

Post a Comment