Thursday, February 3, 2011

~~TERPERANGKAP DI DALAM OFFICE~~

Petang tadi kawan aku (Ms Ain Comel) terperangkap di dalam office sendiri. Kisahnya begini;

Alkisahnya dia ni kononnya masuk lambat, jd nak tunjuk baik punya pasal baliklah lambat. Tup2 bila nak kuar jew dari pintudepan, pintu x leh dibuka. Sat ni dia pun call lah aku (lebih kurang dialog dia cam nilah)....

Dia : Cu N aku tak leh kuar.....
Aku : Nape?????????????
Dia : Pintu ni kunci x leh bukak. camne haaaa............. Kau ada tak no security????
Aku : Kau cuba call XXXX6999...
Dia : Oh yeke.... tq Cu N... Apa2 aku call kau yek....
Aku : OK......!!!!!!

Tulah alkisah nya...... atau dalam erti kata lain ALKISAH NAK JADI KAYA RAYA.....hehehehhehehe.....

Morality : Tak yah nak tunjuk rajinlah....... Kau rajin pun bukan dapat surat penghargaan dari SXXXXXM..... Ada kau dapat 1 BULAN BONUS??????????????

No comments:

Post a Comment