Tuesday, February 1, 2011

MINTA MAAF MAKCIK......

Makck : Adek dok g ??????????????????
Aku : Wat x paham jew... aku hingat dia ckp dgn Kak Ngah
Ngah : N, tu mok tanyo tu
Aku : Maaf lah cik, nape yek????
Makcik : Adek dok g.... (tu je yang aku paham)
Ngah : Dia tanya tak g keje lagi kew?
Aku : Ohhh.... g tp selalu mmg g lambat....

Aku kurang ajar ke????? yang pastinya aku bkn cam tu, masalahnya aku tak paham apa yang makcik tu ckp. Dia orang tengganu. So pekat sktlah dia ckp, yang aku paham perkataan asas dia jew....

Makcik ni mak Mek, Mek masuk sepital Putrajaya. So dia duklah umah aku mandangkan dia sorang2 kat umah..... adoi.... bkn aku tak suka dia duk umah kakak aku ni. Tp aku takut dia kecik ati. Aku suka duk jauh dari dia sbb aku takut kang dia dok sembang dgn aku, aku hingat dia dok sembang dgn orang lain plak. Kang dia ingat aku x nak layan dia plak..... poning kepalo den ni ha.....

MAAF KAN SAYA YEK MAKCIK....... BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG.... TAPI SALAH SAYA YANG TAK PAHAM BAHASA MAKCIK........

No comments:

Post a Comment