Thursday, January 6, 2011

KHAMIS : January 6, 2011......

Aksi2 di hari Rabu...... Cuma satu jew yang x dapat disiapkan.... SOP...

~~PROSES MEMBINDING PDA BODOH~~

Akhirnya siap juge :)

Note : Sawiyah.........SOP x siap lagi.... x yah nak ketawa2 

Machine Binding wat hal...... Pompuan gila tu mustilah tanya kan.... Nape ???? (Ala2 busy body)

Aku : Entahlah... depa ni pakai tak reti nak buang sampah dia
Pompuan Gila : Sape??? sape???????? depa tu sape (sambil ngikut aku kuar)
Aku : I lah puan....
Pompuan Gila : Lah... cara u ckp cam orang lain yang pakai benda ni....
Aku : hehehehehhe.......

~~BURUH KASAR SEDANG MEMBUAT KOJE~~

Aku pun hentak binding machine tu kat lantai...... Lupa plak, kat tingkat bawah ada visitor.... mampus... mau depa pening tgk kita orang mengetok2 machin ni.... cam nak berperang....



Akhirnya..... TQ to Nadia & Aza.....!!!!!

~~LUNCH~~

Heheheheh..... x  smpt g lunch, lunch kami jam 4.30 petang..... Terima kasih kepada Mr. A yang tolong membelikan MC D ni.... tapi klu dia belanja lg best kan.... heheheh....



No comments:

Post a Comment