Sunday, January 23, 2011

HUJUNG MINGGU KU.....

Hari ni Hari Ahad.... Lama aku tak layan blog..... aku rasa dah lebih 2 hari aku tak update blog aku ni.... bkn pe, aku kena siapkan kerja. huhuhu..... Hari ni bru ada kesempatan dan menyempatkan diri aku ni.

Pompuan gedik ni (Pompuan Tmn Meru 4) ada kat c ni... Tdo umah aku dari hari Jumaat... Pepagi tadi dia dgn Ngah serta kawan2 seperjuangan g breakfast kat pasar Sek 13.... AKU???????????????????? Breakfast gak.... tp kat mata... hehehhehehe...... depa mkn char kway tiau...... Aku dapat gak habuan, tp menu lain.... syukurlah.... daripada tak de...


Ni kuih......Tepong Gomak + Lepat Ubi + Kuih Badak...


Ni.... Nasi Lomak Sambal Kerang......

Note : Kuih Lopes Desquera x sempat diambil gambarnya memandangkan dah abis..... hehehehhe

No comments:

Post a Comment